Klacht: afhaal adres gesloten, dure reservering geworden

op 18 oktober 2016 over CarTrawler in de categorie Autoverhuur

Januari 2016 een auto gereserveerd bij onze vlucht naar Gerona met Transavia. Door een vertraging van 1uur kwamen we later bij het kantoor van Avis. Volgens de site van Cartrawler zou dit open zijn tot 23.00u. Wij stonden daar met 3 stellen om 21.30. Niemand te zien, ook herhaaldelijk bellen hielp niet (bandje). Uiteindelijk via een andere aanbieder een auto gehuurd.
Bij Cartrawler een klacht ingediend, incl vlucht gegevens. Ze hebben 60euro administratiekosten ingehouden en de rest terug geboekt. Die 60euro is zowiezo onbegrijpelijk. In de voorwaarden staat dat er bij een ‘no show’ 50euro berkend wordt. Nu zijn het administratie en onderzoeks kosten.
Dan komt nu het addertje: zij zeggen dat wij 144euro hebben betaald maar wij hebben 228euro aanbetaald. Als bewijs steeds het afschrift van de creditkaard mee gestuurd. Nu al sinds juli bezig maar ze reageren gewoon niet meer op mijn mail.
Bookingnr. ES583873570
Case nummer 00274841
Status open

Wij willen liefs al ons geld terug want we hebben geen diensten afgenomen. Maar in ieder geval willen we het verschil terug van wat zij zeggen en wat wij hebben betaald.
Hun versie:
Placement Fee: 144.78 EUR
Administration Fee : 60 EUR
Total amount to be refunded: 84.78 EUR (is intussen ook betaald)
Onze versie:
Placement Fee: 228,28 EUR
Administration Fee : 60 EUR
Total amount to be refunded: 168,28 EUR (verschil 83,50)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CarTrawler

Reactie van de melder van de klacht gerika

1 maand geleden - Op mijn eigen twitter bericht is door Cartrawler wel geantwoord. het is nu geregeld. Klacht.nl heeft alleen geautomatiseerd mijn klacht ook op twitter gezet en daarna (ook geautomatiseerd) na 3 dagen een mail gestuurd dat CarTrawler de klacht op deze site niet in behandeling wil nemen..... oftewel: klacht.nl doet niets. Weer wat geleerd.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CarTrawler nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gerika