Klacht: Afgewezen vergoeding ondanks reisverzekering.

op 18 oktober 2016 over Interpolis in de categorie Verzekering

Geachte medewerker van Interpolis,

op 08 spetember 2016 heb ik deelgenomen aan georganiseerde busreis naar de Eifel in Duitsland.
Hierbij ben ik een goude armband verloren.

Toen ik bij een restaurantbezoek bemerkte dat mijn armband zich niet meer om mijn pols bevond, ben ik met meerdere reisgenoten ter plaatse gaan zoeken. Ook het zoeken in de bus was zonder resultaat.

De schadevergoeding is Uwerzijds afgewezen omdat er geen aangifte is gedaan bij de politie. Dit is op het moment van gebeuren niet bij mij opgekomen omdat er in die zin ook geen misdrijf heeft plaatsgevonden.
Achteraf heb ik vernomen dat er eventueel een aanspraak op de reisverzekering van Interpolis gedaan kan worden.
Deze schadeclaim is door Interpolis afgewezen omdat er geen aangifte bij de politie is gedaan. Enerzijds, zoals eerder vermeld, is dit niet in mij opgekomen en anderzijds zou het in de praktijk niet uitvoerbaar zijn geweest omdat dit de gehele busreis voor geruime tijd zou stilleggen.

Een rekening kan ik niet overleggen omdat dit een geschenk was van mijn inmiddels overleden man en mijn twee zonen die ieder € 100,- bijdraagde op mijn 65 verjaardag.

Tevreden ben ik als Interpolis naar herzien van de schadeclaim van €300,-alsnog mijn verlies te vergoeden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Interpolis in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door H.kunert-Parren