Klacht: Afgesproken vergoeding ivm verkeerde levering wordt niet ontvangen

op 13 januari 2014 over Xmas Catering in de categorie Horeca

Luxe kerstdiner besteld bij xmascatering. Bij levering bleek de soep in de verpakking stuk te zijn gegaan en bovendien was er verkeerde soep geleverd. De tnt post was niet zuinig omgegaan met de levering. Ondanks de belofte van een luxe kerstdiner zat alles onder de soep en zagen de toetjes en aardappelgratin er niet meer uit. Na persoonlijk contact werd beloofd dat we een vergoeding zouden ontvangen voor de soep, gratin en toetjes. De hoogt van de vergoeding was op de dag voor kerst nog niet te geven, maar het zou mij zeker niet tegenvallen…. Dus wel, want we hebben nog niets ontvangen. Wat een zooitje, nooit meer bij xmascatering bestellen zou ik zeggen.

Dat ik de beloofde vergoeding (die mij dus zeker niet zou tegenvallen en in verhouding zou staan tot de niet voor het kerstdiner te gebruiken gerechten a 5 personen) ontvang op mijn rekening.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Xmas Catering

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Xmas Catering nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Xmas Catering in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Xmas Catering een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Xmas Catering

Heeft op 21 oktober 2014 om 10:34 geantwoord

Klant heeft het aankoopbedrag terug gekregen en krijgt aankomende kerstdeal nog eens 25% extra korting op een nieuwe aankoop.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjon koster