Klacht: Afgesloten

op 16 februari 2018 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 8 feb dit jaar heb ik via de koerier mijn nieuwe Samsung s8+ in ontvangst mogen nemen, met een abonnement zorgeloos. Moest 149 direct pinnen bij de koerier. Contract getekend.

Nu gisteren 15 feb wil ik bellen wordt er gezegd wegens administratieve redenen is uw aansluiting geblokkeerd.

Neem contact op nu dat kan niet, want kan niet bellen.

Ik heb gechat met een quido en wat blijkt kpn vindt mij niet kredietwaardig. Ze zeggen dat ik in schuldsanering zit daar ben ik nu al een 6 maanden uit met schone lei.

Vindt raar dat ze nu daar achterkomen en dan alles blocken.

Kan dat zomaar, dat hadden ze van te voren nog na moeten kijken.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn abbo gewoon kan houden

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jewoldt88