Klacht: Afgesleten zolen lowa renegade

op 24 februari 2018 over Lowa in de categorie Schoenenwinkels

In maart 2017 heb ik een nieuw paar Lowa Renegade aangeschaft. Ik wandel elke dag ongeveer 1-1.5 uur met de hond over onverhard terrein. In december 2017 waren de zolen compleet afgesleten en waren de schoenen niet meer waterdicht. Mijn echtgenoot heeft in februari 2017 nieuwe Lowa Renegade gekocht, hij wandelt gemiddeld maar 30 min per dag. Echter in november waren ook zijn zolen compleet afgesleten. Hiervoor hadden wij allebei ook Lowa Renegade schoenen echter die zijn veel langer meegegaan. Voor ons is het de laatste keer geweest dat we Lowa hebben aangeschaft, dure schoenen die nog geen jaar meegaan, zond van het geld.

Ik hoop dat de fabrikant iets aan het productieproces gaat doen en het produkt gaat verbeteren anders gaat het hen veel klanten kosten. Ik ben inmiddels naar Meindl geswitched. Ik heb een paar leren laarzen van Meindl waar ik al 3 jaar op loop en die zijn nog steeds waterdicht...de zolen kunnen nog wel 3 jaar mee! Dit was voor mij het 3e paar Lowa, voor mijn echtgenoot het tweede paar. Mijn echtgenoot heeft inmiddels ook Meindl schoenen aangeschaft.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lowa

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lowa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AVVM