Klacht: Afgeschreven bedrag niet ontvangen

op 12 september 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Bij Holiday Taxis taxi gereserveerd en betaald voor luchthaven Malaga. Hebben het bedrag € 23,33 niet ontvangen. Dus bij aankomst geen taxi die klaar stond. Ter plaatse ander vervoer moeten regelen en betalen Hierover contact opgenomen met eigen bank verwijzen mij naar Taxi Holidays, die zeggen niets te hebben ontvangen. World Pay zegt dat we het via TaxiHolidays moeten regelen. Kortom we worden van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug.

Het bedrag €23,33 terug welke wij betaald hebben voor een niet geleverde dienst.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Worldpay

4 maanden geleden - Dank u wel voor uw bericht. Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank. Met vriendelijke groet, Worldpay

Reactie van de melder van de klacht Familie Nuijes

4 maanden geleden - Zoals u in de beschrijving van de klacht kunt lezen is de door u genoemde acties die wij moeten ondernemen al gedaan. Zowel bank als taxiholidays verwijzen mij naar worldpay. Zoals u zelf omschrijft bent u verantwoordelijk voor het afhandelen van betalingen aan online bedrijven. Het bedrag is van 23,33 is afgeschreven van mijn rekeningnummer, TNV worldpay Customer Payments NL59ABNA 0626226163. Omschrijving 50776345050030001674224179 ideal Payment/refund 000175Holidaystaxis.com

Bericht van Worldpay

4 maanden geleden - Dank u wel voor uw bericht. Uw bericht is doorgezet naar Customer Support. Er zal contact opgenomen worden met u. Met vriendelijke groet, Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door Familie Nuijes