Klacht: afgeprijds vlees

op 26 december 2017 over Hoogvliet in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

300 gram rundergehakt kost 2,39 euro
actie prijs 1.19
35% korting gehakt
de prijs is nu 1,55
vlees in de aanbieding dat wordt afgeprijsd kan de calculator niet verwerken volgens de filiaal houder, dus wordt de “normale prijs aangehouden”. Hoezo Hoogvliet de voordeligste supermarkt.
DIT KAN NIET WAAR ZIJN toch, afprijzen en dan verhogen???????

Gewenste Oplossing:

als ik op deze manier niet in de maling genomen wordt,en er een goed antwoord komt.....................

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoogvliet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hoogvliet in behandeling genomen

Bericht van Hoogvliet

8 maanden geleden - Geachte, wij vinden het vervelend te vernemen dat u zich in de maling genomen voelt. Het is niet mogelijk om korting op korting te geven. Wij zullen uw klacht bespreken met onze collega's in Maarssenbroek, zodat zij deze stickers niet meer combineren. Onze excuses voor het ervaren ongemak. ^Sabrina

Reactie van de melder van de klacht pasveer1ali

8 maanden geleden - Dit is geen korting op korting zoals u stelt. U geeft 35% korting. Maar u telt de korting zoals u stelt erbij boven op de verkoop prijs. Ik denk dat je korting eraf trekt en niet opteld. Kan u beter geen korting op de sticker zetten. Maar ik heb gezien dat klanten deze verpakking meenamen dus 35% duurder uit zijn, dan de aanbieding. U maakt zich er wel heel makkelijk af op deze manier. Ik ben heel benieuwd hoe U zich zou voelen als U dit in een supermarkt tegen zou komen.

Reactie van de melder van de klacht pasveer1ali

8 maanden geleden - Zie boven staande reactie Ik krijg het alleen niet verzonden

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hoogvliet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hoogvliet

Heeft op 27 december 2017 om 09:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben uw klacht besproken met de supermarktmanager van onze winkel in Maarssenbroek, de heer van Straaten. Hij is het met u eens dat de afprijzing niet klopt en gaat er intern voor zorgen dat deze stickers niet meer worden gecombineerd. Hij biedt zijn excuses aan voor het ongemak. ^Sabrina

Heeft op 27 december 2017 om 11:38 geantwoord

Omdat ik hier al eerder een klacht over heb ingediend, als vlees in de aanbieding is en het is tegen de verkoopdatum aan, dan is Uw systeem niet op afprijzen ingesteld van de aanbieding, U gaat dan uit van de \"normale \"verkoop prijs, dus wordt het vlees verhoogd in plaats van verlaagd\". Nu heb ik gemerkt dat men de verhoogde prijs op de aanbieding prijs heen plakt, dus wordt je toch weer in de maling genomen zoals ik al eerder heb gezegd. Dit gebeurd niet alleen in Maarssenbroek, maar ook in Utrecht, dus ik ga er van uit dat dit landelijk is.
En ik vind niet dat een klant dan korting op korting krijgt, maar gewoon een hogere prijs betaald voor vlees dat in de aanbieding voordeliger is. Dan voel ik me toch gewoon in de maling genomen, en snapt niet waarom U er dan een andere sticker op doet. Prijs dan niet af als er een aanbieding tegen de datum aan zit....... of pas Uw systeem aan............

Bericht van Hoogvliet

8 maanden geleden - Hartelijk dank voor de aanvullende informatie. Wij zijn het met u eens, dat de afprijssticker van 35% korting niet gebruikt kan worden als een artikel reeds afgeprijsd is met 50% korting. Wij zullen uw feedback doorgeven aan de desbetreffende collega's zodat zij op de hoogte zijn van uw melding. ^Sabrina

Alle klachten die gemeld zijn door pasveer1ali