Klacht: afgepoeierd met een smoesje

op 12 mei 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Geachte lezer. Vanmorgen bij de Aldi gezien dat 3 gekleurde paprika,s in verpakking 1,29 kosten. Bij de Jumbo aangekomen zag ik dat ze daar 1,59 kosten. Gemeld aan de medewerker dat ze bij de Aldi 0,30 cent goedkoper zijn. Antwoord: “Ja, nou, dan kan ik wel naar het hoofdkantoor bellen dat ze bij de Aldi goedkoper zijn maar dan krijg ik toch als antwoord dat het met het gewicht te maken heeft…dus…”. Mijn man zei dat we ze dan wel bij de Aldi gingen halen. Verder gegaan met winkelen en omdat het me dwars zat ben ik toch weer teruggegaan naar dezelfde medewerker en zei dat ik het toch niet eens was met het antwoord en dat jullie dan ook die borden, waarop staat dat je een prijsverschil moet melden, wel kan weghalen. Antwoord:”Nou, als u er dan op staat dan doe ik er wel een sticker op dat u het gratis meekrijgt. Ik zal ook het hoofdkantoor bellen maar ik weet nu al dat het met het gewicht te maken heeft en dat ze volgende week echt geen 1,29 kosten”. Thuis gekomen de paprika,s van de Jumbo gewogen en die waren 480 gram. De paprika,s van de Aldi wogen 540 gram. Geloof het of niet. Met vriendelijke groet Maria van der Meer.

Het zou fijn zijn als ik in een winkel op een correcte en serieuze manier te woord wordt gestaan en niet met smoesjes afgepoeierd wordt. Die 0,30 cent lig ik echt niet wakker van maar wel van de manier hoe ik behandeld wordt.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maria van der Meer