Klacht: afgemeld bij kamernet na 1 betaalde maand – nu toch een aanmaning in de bus.

op 27 oktober 2017 over Kamernet in de categorie Makelaars

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben 1 maand betaalde klant geweest – en heb mezelf netjes afgemeld als betaalde klant op hun website. De account ging naar FreeAccount, ik was tevreden (en dat is nu nog steeds de status van mijn account – zie toegevoegde foto).

Een paar dagen later zag ik een automatische afboeking van 34EUR. Ik heb die kunnen blokkeren en een terugboeking gevraagd van mijn bank – dat is gelukt.

Nu krijg ik 2 maanden later ineens een aanmaning (geaddresseerd aan de verkeerde persoon) voor terugbetaling van 34 EUR + 0.13 rente + 40 incasso kosten.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer de aanmaning volledig wordt ingetrokken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kamernet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kamernet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kamernet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kamernet

Heeft op 18 december 2017 om 10:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door L. Str.