Klacht: afgebroken fopspeen

op 12 mei 2016 over Difrax in de categorie Kinderen

3 weken geleden kocht ik bij kruidvat een fopspeen. Mijn kleindochter je (2 jaar ) komt iedere woensdag en gebruikt dan dat fopspeen. Gisteren Tufte zij de bol direct uit,die was afgebroken.Gelukkig stond zij recht. Stel je voor dat dit gebeurde terwijl zij in haar bedje lag en de harde volle bol in haar keel of lucht gat terecht zou komen?? Ik denk dat je die fopspenen beter uit de handel neemt om erger te voorkomen. Ik heb dit al laten zien bij kruidvat Schilde. Die gingen contact opnemen met difrax.

Als ik een speelgoedje voor mijn kleindochter te krijg.(één fopspeen krijgt ze nu niet meer)

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Difrax over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Difrax in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Difrax een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Difrax

Heeft op 13 mei 2016 om 10:58 geantwoord

Beste Gerda,
Bedankt voor je bericht. Heel vervelend dat dit is gebeurd, ik kan me voorstellen dat je hiervan bent geschrokken.
Zou je ons contactformulier willen invullen en daarbij een foto van de speen kunnen toevoegen, we zouden dit graag willen zien en zelfs evt. terug willen ontvangen om te onderzoeken.
Hier vind je het contactformulier: http://nl-nl.difrax.com/contactformulier.html
We zullen daarna zeker iets ter vergoeding toesturen.

met vriendelijke groet,
difrax klantenservice