Klacht: Aeromeister 1880

op 23 augustus 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ook ik heb een horloge gekocht via vakantieveilingen. Het pakketje kwam binnen en na het openmaken stond ik verbaasd te kijken, geen horloge. Na veel heen en weer gebel wordt mij beloofd terug te bellen. Dit gebeurt keer op keer niet. Wanneer ik voor de zoveelste keer terug bel omdat ik graag op de hoogte gehouden wil worden wordt mij plots verteld dat de bestelling is geanuleerd en ik een waardevoucher van €10 krijg en mijn geld wordt teruggestort. Ik ben hier niet over ingelicht of iets dergelijks. Ik heb het idee dat vakantieveilingen zich er een beetje makkelijk vanaf probeert te maken en wanneer je hen hier op aanspreekt wordt het gesprek beeindigd door de medewerkster….

Ik ben pas tevreden als vakantieveilingen mij het gekochte horloge toestuurd... ik hoef mijn geld niet terug.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 04 september 2016 om 13:58 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te horen dat er geen horloge in de verpakking zat.
Na uw melding hebben wij gelijk contact gezocht met de aanbieder.
Helaas was het in dit geval niet mogelijk om het klokje na te leveren.
Wij zijn helaas een veilinghuis en geen winkel, daardoor hebben wij vaak geen extra producten op voorraad.
Uiteraard zijn wij hier mee bezig om deze service in de toekomst wel te kunnen bieden.
Omdat wij het klokje niet konden naleveren hebben wij de veiling geannuleerd.
Het betaalde bedrag is inmiddels terug gestort op het rekeningnummer waar ook mee is betaald.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Sabine Webcare
Vakantieveilingen