Mijn Klacht:
Ik heb op 11-01-2025 een pakket van Ali Express retour gestuurd, via DPD met het door AE-RT gemaakte retourlabel. Dit is blijkbaar niet aangekomen bij de leverancier. Deze wil mij belasten voor de waarde van dit pakket (zijnde een tablet ter waarde van €144,69 Ik heb een klacht neergelegd bij DPD, die mij vervolgens door verwijst naar AE-RT, deze zijn echter niet via email of telefoon te bereiken. (zie onderzijde van dit bericht).
Mail van DPD:
Beste Will,
Bedankt voor je mail.
Ik heb de tracking van je pakket 05212151506597 bekeken, en het lijkt erop dat er iets mis gegaan is.
Dit is erg vervelend maar helaas moet ik u doorverwijzen naar AE-RTN-NL die de label heeft aangemaakt.
Dit zijn de afspraken die zijn gemaakt door AE-RTN-NL en DPD
AE-RTN-NL pakt het dan verder voor je op en zal contact met je onderhouden gedurende het onderzoek.
Mijn excuses voor eventuele ongemakken,
Youssef
DPD NL
Gewenste Oplossing:
Kwijtschelding dan wel vergoeding van de kosten (€144,69)
