Klacht: Ontevreden over deze waardeloze advocaat!

op 09 september 2019 over Advocatenkantoor Aksu in de categorie Advocatenkantoren

Ik heb Aksu advocaten een jaar geleden ingeschakeld om namens mij een procedure van de gemeente Rotterdam aan te vechten.

De heer Aksu heeft een brief, ‘voorlopig bezwaar’ opgesteld en in drie versies verzonden naar de gemeente, terwijl het enkel ging om een ‘intentie’ om mij een boete te geven, ik had de heer Aksu gevraagd om uitleg te geven zodat de boete niet zou worden vastgelegd.

De heer Aksu heeft niet meer gereageerd, de boete is definitief en ik moest een honoraria van meer dan €2.000,00 betalen voor werkelijk NIETS. De heer Aksu heeft er willens en wetens een boete van laten maken, zodat hij meer kon verdienen aan dit dossier.

Kortom, het predikaat advocaat onwaardig. Denkt alleen aan geld, service is zero, kwaliteit is ver te zoeken en vooral onrespectloos. Ik weiger om meer te betalen dan €700,00 en krijg een deurwaarder op me af. Ieder fatsoen ontbreekt om tot een oplossing te komen of om in gesprek te gaan over mijn klacht.

Afrader!!

Als ik mijn betaling terugkrijg en een excuus.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Advocatenkantoor Aksu nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door