Klacht: Administratie kosten.

op 09 september 2016 over Veronica Magazine in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had op tijd mijn abonnement van de Veronica gids opgezegd.
Desondanks heeft men toch een incasso voor een nieuwe termijn
gedaan daar er een doorlopend machtiging op stond ( 43,98 euro)
Men heeft, toen de fout ontdekte mij de overboeking ( 40,48 euro)
teruggeboekt.
Het verschil bedraagt 3,50 euro welke men als administratiekosten bestempelde en voor mijn rekening komt.
Volkomen onterecht want ik heb de fout niet gemaakt, jullie administratie wel.
Ik ben niet van plan om dit zomaar te pikken, als jullie dat bij alle klanten doen die opzeggen, zullen jullie er een lekker centje aan overhouden.
De man die mij te woord stond van de administratie zou mij terug bellen, ik heb nog niets gehoord.

Gewenste Oplossing:

Als ik die 3,50 euro teruggestort krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Veronica Magazine in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Veronica Magazine een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Veronica Magazine

Heeft op 13 september 2016 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Binkhuysen,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u geen administratiekosten wilt betalen.

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij één en ander nagekeken in onze gegevens. Uw abonnement is op 16.08.2016 afgelopen. U heeft hierover op 2 augustus contact opgenomen. Toen was de verlening al in werking gezet. In onze leveringsvoorwaarde geven wij aan dat u minimaal één maand van tevoren moet opzeggen, om administratie kosten te voorkomen.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Eric binkhuysen