Klacht: Administratie en ontvangst

op 20 juli 2012 over Vacansoleil in de categorie Reizen Algemeen

9 juli jl. Heb ik ingecheckt bij de Balie van vacansoleil op Park albatros italie. Daar werd mij verteld dat ik nog 8 euro touristenbelasting moest betalen. Prima. Na contant geld uit de auto te hebben gehaald en betaald ,dacht ik dat dit was afgehandeld. Echter niks was minder waar. Ik had mijn auto nog niet uitgeladen of de eerste zelfverzekerde stagaire kwam met het verzoek om de touristenbelasting te komen betalen. Na te hebben uitgelegd dat ik deze wel degelijk had betaald, ging ietwat teleurgesteld terug naar diegene die haar gestuurd had. Een half uur later kwam de volgende om geld vragen, echter minder vriendelijk en met wat meer volume zodat in ieder geval er zeker van te zijn dat de buren het ook zouden horen. Erg gênant. Om van de vervelende situatie af te zijn wilde ik snel de 8 euro nogmaals betalen. Een kwitantie kon echter niet worden geven, om te voorkomen dat ik een derde maal moest betalen, heb ik niet betaald. Ik had dus een zeer slechte start van mijn vakantie en een slecht gevoel bij de hele situatie. Ik ben toen naar de balie gelopen, de situatie nogmaals uitgelegd en de 8 euro nogmaals betaald. Het hoofd van de checken was ook niet voor rede vatbaar en asocial toen ze overging in het Italiaans om haar ongenoegen bij haar Nederlands praten de collega’s kwijt te kunnen. Ik kon het verhaal goed volgen, spreek ook Italiaans. Een vrij kinderachtige situatie, die nergens voor nodig was. Ik had toch al betaald, voor de tweede maal wel te verstaan. Al met alle een nare nasmaak aan een slechte ontvangst.

Hier is geen oplossing voor het slechte gevoel bij vacansoleil is er nu toch

Alle klachten die gemeld zijn door David130669