Klacht: adele tickets

op 18 december 2015 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

ik bestelde 4 tickets van adele in sportpaleis antwerpen bij TICKETTRIBUNE,k heb nog geen bevestiging gekregen.de mensen die besteld hebben bij tele tickets service hebben reeds allemaal hun plaatsen ontvangen per mail.het geld is wel van de rekening,ze zijn er mee weg.als je een mail stuurt krijgt ge altijd na een week een mail terug met de voorwaarden,dat het kan duren tot een week voor het optreden,ha ha.
ik ga ze eens een bezoekje brengen ,het gaat hier wel over meer dan 1000€.nu verkopen ze dezelfde plaatsen aan 599 € en alle plaatsen zijn reeds uitverkocht ?hoe kan dat,we zullen met 2 op 1 stoel moeten zitten ?
geschreven op 18-12-2015

als ik mijn 4 plaatsen krijg

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 08 februari 2016 om 09:49 geantwoord

De kaarten worden een week voor aanvang geleverd per email.

Heeft op 11 februari 2016 om 18:42 geantwoord

niet akkoord,ik wil ze nu,zoals iedereen of geld terug.
mr de keukeleire

Reactie van de melder van de klacht lanzbu

4 maanden geleden - beste u schrijft probleem opgelost,maar het is niet opgelost,ik heb mijn geld niet terug. mr de keukeleire

Alle klachten die gemeld zijn door lanzbu