Klacht: Zombies Cod WW2 split screen niet mogelijk

op 20 januari 2018 over Activision in de categorie Internetshops - Algemeen

Al enige tijd bekend als je die forums bij langs gaat.

Ik koop zelf altijd de Cod om samen met een vriend zombies te spelen. Helaas heeft Cod WW2 hier een bug inzitten die vanaf dag 1 al bekend is en vandaag de dag 20 januari 2018 nog niet is verholpen.

Zodra je split screen zombies gaat spelen ontvang je binnen 10 a 15 minuten de tekst in beeld ” Request a command not recieved ” en houdt het spel simpelweg op. Bij het spelen van single speler hebben we deze melding nog niet gezien maar gezien we het spel voor ons beide hebben aangeschaft om zombies te spelen ligt het spel al enkele weken weer in de kast. Eigenlijk absurd gezien ik hier €65,- voor heb betaald met een extra code voor 4uren dubbel xp en een unlock token.

Daarom probeer ik via hier mensen te waarschuwen die dezelfde passie hebben om samen met een vriend zombies te spelen. Koop Cod WW2 niet en doe jezelf een plezier.

Ik zou mijn spel met kassabon moeten kunnen retourneren en mijn geld terug ontvangen.

Of het probleem zal op korte termijn verholpen moeten worden met eventueel een gratis DLC of pakket aangeboden als excuses voor de vele frustraties afgelopen maanden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Activision

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Activision nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joey van Dijk