Klacht: Reserve Crates

op 26 maart 2019 over Activision in de categorie Internetshops - Algemeen

Had op het account Billie_DH11 en Panda_droom99 3 reserver kistjes gespaard om 1 grote reserve krat te openen. Op het Billie_DH11 account opende ik een Epic Camo voor de Daemon. Heel erg gaaf! Plus nog wat andere dingen. Toen ik reeds op het account Panda_droom99 de reserve krat wilde openen liep het spel vast. Heb het opnieuw opgestart en het nogmaals geprobeert, hierbij kreeg dit account een Epic Camo voor de Cordite. Ook heel gaaf! Nu is het probleem dat allebei de camo’s door het vastlopen en het daarna weer opstarten zijn verdwenen. Ik ben hier zeer teleurgesteld en zelfs boos over aangezien het een tijdje duurt voor je 3 kistjes bij elkaar hebt gespaard en het 2 zeldzame camo’s waren! Graag een oplossing!

Ik wil graag deze camo’s terug zien verschijnen op deze accounts aangezien we ze gewoon ontvangen hebben en het niet onze fout is dat het spel om de haverklap moet updaten en hierom vastloopt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Activision

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Activision nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Billie_DH11