Klacht: Activeringsproblemen

op 08 september 2015 over Microsoft in de categorie Software

5 jaar geleden Windows 7 Ultimate en Office 2010 voor veel geld gekocht. Upgrade naar Windows 10 uitgevoerd. Windows 10 werkte niet naar behoren dus downgrade uitgevoerd. Hierna werkte Office en Windows 7 activatie niet meer en moet ik weer activeren. In tussentijd de codes kwijt geraakt na 2 verhuizingen. Hulp gevraagd; de ID codes die ik opgeef zijn genuine maar het ventje van de helpdesk blijft drammen dat hij niet kan activeren omdat ik deze OEM versie niet kan hebben. Dus ik geef aan dat MS dat zelf moet uitzoeken met de leverancier, ik heb de software legaal bij een MS leverancier gekocht dus niet mijn probleem. Hij blijft erop drammen en na duidelijk relaas van mij waarin ik aangeef dat MS zelf naar de leverancier moet gaan en mij daar niet op aanspreken hangt hij gefrustreerd op (drukt mij weg). Resultaat: geen werkende Office en Windows7 waar ik wel dik voor betaald heb. MS blijft hiermee dik in gebreke. Het mannetje van de helpdesk laat zien hoe onbenullig de Microsoft met haar klanten omgaat. WAARSCHUWING: Doe geen upgrade naar Windows 10, dit kost je bakken met geld en ellende. Dit is de REF van mijn case: 1303631124

Dat ik krijg waarvoor ik betaald heb: activatie van Windows 7 Ultimate en Office 2010.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door John Franck