Klacht: activeren ing jaarkaart lukt niet

op 30 april 2015 over Diner Jaarkaart in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

activeren ing jaarkaart lukt niet. Bij betaalmethode is geen keuze voor optie promotiecode invoeren

Gewenste Oplossing:

als ik met de vouchercode de dinerjaarkart kan bestellen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Diner Jaarkaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Diner Jaarkaart over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Diner Jaarkaart nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

2 jaren geleden - We hebben mevrouw Koster kunnen helpen door haar de juiste link te geven. Voor het activeren van de ING-voucher kunt u gaan naar https://www.dinerjaarkaart.nl/ing te gaan. Hier kunt u aan de rechterzijde van de pagina uw voucher code in vullen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Diner Jaarkaart in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Diner Jaarkaart een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Diner Jaarkaart

Heeft op 03 juli 2017 om 15:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Ik neem aan dat dit inmiddels is opgelost. Als dat niet zo is horen we dat graag op info@dinerjaarkaart.nl

Diner Jaarkaart-houders krijgen op door de restaurant aangegeven kortingsdagen 25% korting. De korting krijgt u altijd direct, én over de gehele rekening (inclusief drank). Als lid van Diner Jaarkaart ontvangt u het hele jaar korting. Dat is het leuke en het aangename met elkaar verenigen!

Alle klachten die gemeld zijn door Marion Koster