Klacht: activeren ing jaarkaart lukt niet

op 30 april 2015 over Diner Jaarkaart in de categorie Horeca

activeren ing jaarkaart lukt niet. Bij betaalmethode is geen keuze voor optie promotiecode invoeren

als ik met de vouchercode de dinerjaarkart kan bestellen!

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Diner Jaarkaart

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Diner Jaarkaart over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Diner Jaarkaart nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

2 jaren geleden - We hebben mevrouw Koster kunnen helpen door haar de juiste link te geven. Voor het activeren van de ING-voucher kunt u gaan naar https://www.dinerjaarkaart.nl/ing te gaan. Hier kunt u aan de rechterzijde van de pagina uw voucher code in vullen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Diner Jaarkaart in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Diner Jaarkaart een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Diner Jaarkaart

Heeft op 03 juli 2017 om 15:38 geantwoord

Ik neem aan dat dit inmiddels is opgelost. Als dat niet zo is horen we dat graag op info@dinerjaarkaart.nl

Diner Jaarkaart-houders krijgen op door de restaurant aangegeven kortingsdagen 25% korting. De korting krijgt u altijd direct, én over de gehele rekening (inclusief drank). Als lid van Diner Jaarkaart ontvangt u het hele jaar korting. Dat is het leuke en het aangename met elkaar verenigen!

Alle klachten die gemeld zijn door Marion Koster