Klacht: activeren code

op 31 juli 2016 over Libelle in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb uit de libelle een code die geldig is van 18-7 t/m 31-8.
krijg steeds voor dat de aktie is afgelopen

Gewenste Oplossing:

actie kunnen activeren

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Libelle

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Libelle in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Libelle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Libelle

Heeft op 01 augustus 2016 om 11:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Hooghordel - Kroon,

Wat vervelend dat uw code niet werkt. Om welke actie gaat het en waar voert u de code in. Wij ontvangen graag hier een mail over. U kunt de mail versturen naar webcare.nl@sanoma.com. Wij zien de mail graag tegemoet.

Met vriendelijek groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door koos@hooghordel.eu