Klacht: activeren bingo kaarten

op 20 september 2016 over Miljoenenspel in de categorie Loterijen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Miljoenenspel over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Miljoenenspel in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Miljoenenspel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Miljoenenspel

Heeft op 18 oktober 2016 om 12:37 geantwoord

Geachte mevrouw Van de Wal,

Hartelijk dank voor uw vraag. Helaas kan ik u niet helpen. Miljoenenjacht is namelijk geen spel van ons, maar van de Postcodeloterij. U kunt het best deze loterij benaderen.

Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Ingrid Holieman
Klantenservice Miljoenenspel

Telefoon: 0800 - 02 31 303 (Gratis)

Postadres:
Miljoenenspel
Postbus 818
2700 AV ZOETERMEER

De informatie in dit bericht is vertrouwelijk en is mogelijk wettelijk beschermd. De informatie verzonden met dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden.

Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan.

De Nederlandse Loterij staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan.

Deze voetnoot geeft mede aan dat deze e-mail gescand is door een actuele virusscanner op de aanwezigheid van computervirussen.

Alle klachten die gemeld zijn door N. van de Wal