Klacht: Activatie van account niet mogelijk

op 29 september 2017 over Lotto in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 02 oktober 2017 om 13:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Timmerman,

Bedankt voor het plaatsten van uw klacht. Wat vervelend dat u niet kunt inloggen.
Wij hebben dit voor u nagekeken en in uw account staat een ander email adres, dit betreft een Hotmail adres. Wij hebben nu naar dit hotmail adres een email gestuurd om het wachtwoord te herstellen. Indien u geen gebruik meer maakt van dit email adres dan kunt u deze laten aanpassen door contact op te nemen met onze klantenservice. Of u kunt een reactie op deze klacht geven zodat wij uw email adres kunnen aanpassen.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nederlandse Loterij, afdeling klachten

Alle klachten die gemeld zijn door Edward6