Klacht: actie voucher van 30 sept 2017

op 30 september 2017 over Lotto in de categorie Loterijen

heb de lotto gekocht om half 6 vanmiddag. vragen ze of je ook mee wil doen met de actievoucher . zie ik vanavond dat het maar tot 5 uur kan . dat hadden ze toch ook in de winkel kunnen zeggen. weg een euro . we doen mee om misschien iets te winnen niet om het geld zo maar wegtegooien. mooie besodemieterij

wanneer ik en m,n vriendin onze 2 euro terug krijgen. daar hadden we ook weer brood voor kunnen kopen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 02 oktober 2017 om 13:26 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw Wagenaar,

Bedankt voor het plaatsen van uw klacht, wat vervelend dat u te laat was voor het invullen van uw actiecode.
U geeft aan een euro extra betaald te hebben, een euro extra op een lot houdt in dat u met het cijferspel heeft meegespeeld.
De actiecode ontvangt u gratis, hier kunnen wij dan ook geen restitutie voor verlenen.

Wij zullen vandaag telefonisch contact met u opnemen voor uw volledige gegevens zodat uw actiecode nog mee kan spelen.

Wij hopen dat u met veel plezier blijft mee spelen en wij wensen u dan ook veel spelgeluk toe.

Nederlandse Loterij, afdeling klachten

Alle klachten die gemeld zijn door h.wagenaar