Klacht: actie voucher invullen

op 18 maart 2017 over Lotto in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 20 maart 2017 om 08:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van der Peet,

Bedankt voor het plaatsen van uw klacht.
Wij nemen dit mee bij de de punten voor verbetering van onze klantenservice, waar onze website ook onder valt natuurlijk.

Hieronder de juiste link welke u kunt gebruiken voor de volgende superzaterdag actie.
www.superzaterdag.lotto.nl

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantcontact Nederlandse Loterij, Afdeling Klachten

Alle klachten die gemeld zijn door Rob van der Peet