Klacht: Actie Verstappen

op 04 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Geachte heer mevrouw,
Al een tijdje verheugde mijn zoontje zich op een leuke Max Verstappen auto. En jawel hoor zaterdag kreeg ik de code bij de jumbo. Echter nog voor het invullen van de code kreeg ik al te zien dat de auto was uitverkocht.
Wat een teleurstelling zeg.
Wat me vooral boos maakt is dat jumbo kinderen toch al blij maakt met iets wat ze ms niet kunnen krijgen. Er staat wel genoemd dat op is op is maar je gaat daar niet vanuit als je steeds zegels krijgt en zelfs al de code krijgt.
Zeer misleidend allemaal. Werkelijk nog nooit meegemaakt. Een slecht opgezette ondoordachte actie.
Heel jammer.

Als klanten met codes toch nog een auto krijgen of iets anders zou wel op prijs gesteld worden.
Maar vooral voor.jullie zelf hoop ik dat acties als deze in het vervolg beter uitgedacht zullen worden zodat kinderen niet zo teleurgesteld meer zullen worden want dit gaat je toch klanten kosten.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jumbokraan