Klacht: actie raceauto Max Verstappen

op 05 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Verleden vrijdag 29-9-2017 ben ik met een volle spaarkaart voor de gratis raceauto van Max Verstappen langs gegaan bij de Jumbo supermarkt die gelegen is op Brusselsepoort te Maastricht. Ik heb daar ter plaatse een unieke bestelcode gekregen en zondag 1-10-2017 trachtte ik via de website jumbo.com/spaaractiemax deze gratis raceauto van Max Verstappen voor mijn kleinzoontje te verzilveren doch ik kreeg doodleuk de melding dat er geen raceauto’s meer te verkrijgen waren. Daar kan en zal ik geen genoegen mee nemen. Ik had mijn kleinzoon beloofd dat wij voor hem zulke raceauto zouden sparen en wij gaan hem nu niet vertellen dat hij deze raceauto niet zal krijgen. Wij hebben zelf een toonzaal en als wij acties doen dan zijn die steeds in tijd gebonden niet in hoeveelheid. Zulke acties die gebonden zijn aan een bepaalde, door klanten, oncontroleerbare hoeveelheid in plaats van aan tijd stellen totaal niets voor en is puur boerenbedrog. Op zulke basis kan iedereen een actie opstarten door enkele items aan te kopen die dan onder bepaalde voorwaarden gratis worden weggegeven waarop men aansluitend doodleuk vermeld “op is op”. Het kan voor Jumbo toch geen probleem zijn om nog x aantal raceauto’s Max Verstappen te laten bijmaken of wilt Jumbo kost wat kost de confrontatie aangaan en trouwe klanten verliezen ?

Enkel en alleen als de beloofde raceauto Max Verstappen voor een volle spaarkaart alsnog door ons afgehaald opgehaald kan worden bij de Jumbo supermarkt waar ik wekelijks mijn boodschappen doe.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Andre Vandebosch