Klacht: Actie Nivea producten

op 28 juni 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week bij Etos Eindhoven geweest. Moest nog 1 punt voor het pakket. Wilde iets extra’s kopen maar verkoopster zei dat de pakketten op waren. Vandaag bij Etos Beek en Donk voor 25,- euro gekocht, krijg ik te horen dat de actie verkort is en dat ik vorige week een bon had gekregen als mijn kaart vol was!!!! Vandaag klantenservice gebeld en die zei dat ik over de actie een app gekregen zou hebben , niets gekregen ook niet per mail. Ben heel boos over gang van zaken!!! Melden bijTros RADAR dit is geen klant vriendelijke actie

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik het pakket van Nivea alsnog krijg Vandaag 25,- euro uitgegeven maar geen punt gekregen omdat de actie verkort is. Dit hoorde ik nadat ik betaald had.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid Den Ouden