Klacht: Actie

op 05 mei 2017 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nav een actie stuur ik 18-4-2017 per post een actiekaart voor een volledig abonnement (de actie geldt tot 31 mei 2017. Omdat ik geen reactie van de Volkskrant vernomen had, heb ik dinsdag 2 mei jl. een mail incl. scan actiekaart gemaild naar bounce@mail.volkskrant.nl. Vanmorgen heb ik naar de Volkskrant gebeld. Volgens de VK-medewerker staan mijn gegevens voor deze actie-abonnement niet in het systeem en het lukte haar ook niet om de aangevraagde abonnement in het systeem te zetten. Op haar verzoek heb ik mijn mail incl scan actiekaart opnieuw doorgemaild naar bounce@mail.volkskrant.nl. Volgende week moet ik bellen voor de stand van zaken.

Gewenste Oplossing:

Een abonnement volgens de gestuurde actie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door V. Truijens