Klacht: Toegang weigeren voor sluitingstijd

op 25 juni 2018 over Act One in de categorie Informatietechnologie

Vandaag kwam ik om 17:57 aan bij de Action in Budel. Tegen de tijd dat ik mijn zoontje van 16 maanden uit de auto had gehaald was het 1 minuut later. Hij kan nog niet snel stappen, maar hij heeft er veel lol aan. Halverwege de auto en de entree komt een dame, ik denk de (assistent) bedrijfsleidster aan en ze zegt dat de winkel gesloten is. Ik geef aan dat het 17:58 is maar zij zegt dat het bij haar 18:00 geweest is. Ik bedank me op een sarcastische toon en draai me geergerd om. Ik had immers enkel een zak brikketten nodig want we hadden een avondje BBQen. Terug bij de auto kijk ik op mijn Mobiel (die tonen de NL tijd net zo scherp als een atoomklok) en het is gewoon nog 17:59. Ik draai me om en loop richting entree. Hoewel ze nogmaals wil roepen dat men dicht ik roep ik Het is verdorie 17:59 en ik kom nu een zak brikketten kopen of ik stuur een klacht richting hoofdkantoor. Daarop zwichte ze en ik kon mijn aankoop doen. De aardige jongen achter de kassa was verbaasd dat ik vinnen 10sec alweer aan de kassa stond. Terwijl ik pin zie ik gewoon 18:00 op de terminal staan. Ik maak er richting hem nog een grap over en de dame die mij per voorhand de toegang weigerde begint zich er weer mee te bemoeien en geeft aan dat haar telefoon – lees een Siemens handheld dect telefoon die je manueel van de tijd moet voorzien – aangeeft dat het reeds na 18:00 is. Terwijl ik aangeef dat het volgens nederlandse tijd 18:00 is bleef ze blaffen dat het bij haar al later was.

Men kan zich voorstellen, ik heb mijn boodschappen maar ik voel me alle behalve welkom in deze winkel dankzij deze absoluut niet klantgerichte immens arrogante dame. Ik heb dit werkelijk nog nooit op deze wijze meegemaakt maar ik heb het wel van andere buurtbewoners mogen vernemen dat ik niet de enige ben! Ik wens formele excuses van de dame in kwestie te ontvangen en ben bereid hiervoor naar de winkel te komen. Geen geld, geen spullen, maar een erkenning dat dit klantonvriendelijk en zeer ontprofessioneel gedrag was.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Act One

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Act One nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Xardasteo