Klacht: Achterstand betaling

op 19 september 2017 over Hotelbon in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

half 2015 ben ik verhuist en heb een ander mailadres gekregen.eind begin 2016 werd er een bedrag van mijn rekening afgehouden en heb daar direct op gereageerd. want ik had namelijk geen kaart gekregen die was naar mijn oude adres gestuurd zo ook de brieven. mail kreeg ik ook niet meer omdat het gekoppeld was aan caiway en die heb ik niet meer. Uitgelegd wat het probleem was en heb dus 2016 netjes betaald en opgezegd. men zegt dat ik daar een mail van heb gehad maar die kan ik niet meer ophalen want dat was naar het verkeerde adres gestuurd. nu blijkt dat ik een herinnering van betalen 2017 heb gehad ook een aanmaning. nu belde een incasso bureau mij dat ik achterstand had maar ik was mij nergens van bewust. sterker nog sinds 2014 heb ik geen boeking meer gedaan. Hotelbon gebeld naar ene Claudia die was niet voor reden vatdbaar en wilde alleen maar het mailtje hebben die ik dus nooit heb ontvangen. het incasso bureau een mail gestuurd die blijft alleen maar roepen daty ik begrip moet hebben voor de sytuatie en steld niets voor. sterker nog er wordt geschreven wanneer ik de betaling kan voldoen ? ik weet niet eens over wat voor een bedrag we praten ik heb echt niets.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik niet hoef te betalen 2016 heb ik netjes betaald eigenlijk al twee jaar voor niets maar het zei zo.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotelbon

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotelbon nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hotelbon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotelbon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotelbon

Heeft op 18 april 2018 om 12:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klacht melder,

Wij zijn sinds kort actief op Klacht.nl, derhalve hebben wij uw klacht niet eerder opgepakt.

Omdat uw klacht gedateerd is, en waarschijnlijk al via één onze andere kanalen is afgehandeld, zetten wij deze op ‘opgelost ‘.

Mocht dit niet het geval zijn dan wil ik u vragen om de klacht opnieuw te melden, zodat wij deze alsnog kunnen oplossen.

U kunt uw klacht of vraag sturen naar onze Servicedesk via e-mail adres: info@hotelbon.nl

Met vriendelijke groet,

Servicedesk Hotelbon

Heeft op 18 april 2018 om 14:53 geantwoord

Nu ook weer een slechte service rekening ik ben helemaal klaar met Hotelbon een slechte bedrijfsvoering en geen service.

Richard Hoos-Merx

Alle klachten die gemeld zijn door 0200490744