Klacht: “Achterstalling betaling?

op 19 december 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb zojuist een brief thuis gekregen met dat ik een bedrag open heb staan van 84.85.
Als ik het niet binnen 96uur betaal dan komt er een rechtzaak,
Maar als ik het binnen 96uur betaal dan gaan ze akkoord met 70 euro.
Is dit oplichting? Want ik heb nooit wat bij ze besteld??

Ik wil weten waar dit vandaan komt en of meerdere mensen zomaar zo een brief hebben gehad en wat ze ermee gaan doen?

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 24 december 2017 om 20:40 geantwoord

Hello Devika,

The letter you have received is the last attempt at mediation for the outstanding debts under your name.

We have sent several reminders for the order of the Cujo101 Lip Growth serum on March 28th, 2017.

Because we have received no response to any of these letters, IO International Collections has contacted you on our behalf.

Heeft op 24 december 2017 om 20:42 geantwoord

Ik ga niet iets betalen wat ik nooit heb ontvangen, en het dreigen met naar de rechter gaan slaat nergens op.

Alle klachten die gemeld zijn door Deetjee