Klacht: achterstallig onderhoud,verwaarlozen,waterschade

op 15 september 2016 over Wonen Zuid Roermond in de categorie Woningcorporaties

Na eerst links 4 jaar leeg Te hebben gestaan tiendstraat 17 staat nu tiendstraat 13 alweer 1,5 jaar leeg met ALS gevolg dat ik nooid last heb gehad van optrekkend vocht en nu ineens wel buiten de hoge stookkosten al jaren maar mijn mening door onvoldoende luchten van de woning dit doen ze wel zeggen ze waarom zijn de ramen Dan gesloten.de enige oplossing die ze bieden is impregneren van de muur aan bijde kanten hier moet ik wel zelf ook aan mee betalen

Luchten en zorgen dat de muur uitdroogt zonder op hoge kosten Te Worden gejaagd t bewoonbaar maken van t betreffende huis desnoods met asielzoekers zo dat ik en MN gezin geen last meet heb van t huis en t vocht ik heb de woning 8 jaar geleden gekocht en t is dus mijn eige probleem bovendien word ik en MN gezin behandeld ALS stuk strond door wonen zuid

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wonen Zuid Roermond

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wonen Zuid Roermond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marcojarno