Klacht: Achterstal betaling onder dwang.

op 27 juli 2017 over Weekendje Genieten in de categorie Online Reisbureaus

Iemand heeft mij opgebeld na 10 maand met de uitleg dat ik niet zou betaald hebben voor hun weekendje .Dat was een bedrag van 193€ inmiddels.Deze zou ik moeten betalen zo vlug mogelijk de volgende dag tegen 12uur. Het kwam wel opdringerig over.geeDeze heb ik geweigerd omdat ikzelf het wou nazien ,ik heb tijd gekregen tot vrijdag. Dan zou die persoon het dossier uit handen geven. Zelf heb ik het gesprek op bandje gehoord dat de dame met mijn vrouw op dat moment voerde. Daarin werd gesproken over een mailtje dat ik zou ontvangen, opzegtermijn van14 dagen enz. Na het gesprek met de man ging hij me een mailtje sturen met de correcte info om tot betaling over te gaan. Deze mail heb ik nog niet ontvangen en kan ook niet tot betaling overgaan. Heb wel degelijk moeite gedaan om te bellen naar Nederland,Belgie maar geen respons. Aan deze weg moeten jullie nog hard werken.

Geef de juiste info door. En bij een niet betaling of vergetelheid van de klant. Wacht dan geen jaar voor invordering langs incasso bureaus. Wij zijn ook maar mensen. Ik wacht op een antwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Noviak