Klacht: achterhouden uitkering beleggingsverzekering

op 26 september 2017 over Reaal in de categorie Verzekering

In verband met de verkoop van mijn huis heb ik mijn levens- en beleggingsverzekering bij Reaal (polisnummer 1037154261) opgezegd/afgekocht. Dat geld, bijna 25000, euro heb ik nodig om de hyopotheekschuld te kunnen aflossen, zodat de overdracht van het huis aan de nieuwe eigenaren kan doorgaan. Die overdracht staat nu gepland voor aanstaande vrijdag. Afgelopen vrijdag werd mij telefonisch te kennen gegeven dat die dag nog het geld naar mij zou worden overgemaakt.
Niets.
Maandag (25/9) nog steeds niets
Dinsdag (26/9) opnieuw gebeld en de toezegging dat het direct en met spoed zou worden overgemaakt, zodat het binnen anderhalf uur op mijn rekening zou staan. Twee uur later gebeld omdat er nog steeds niets was overgemaakt, persoon die toezegging had gedaan is niet te bereiken en ander kan niets doen behalve later nog een mailtje te sturen als de betrokken persoon gevonden was. In dat mailtje wordt mij verteld dat spoed betekent dat het ’s avonds zal worden overgemaakt.
Ik moet het morgen, woensdag 27/9 hebben, anders moet de verkoop (wederom) worden uitgesteld. Ik heb de indruk dat de maatschappij met opzet mijn geld niet uitkeert en daarmee niet alleen mij maar ook anderen ernstig dupeert. heb vandaag over de telefoon gesproken met Johan van den Akker en Etienne Jong van Reaal Amsterdam (020-3478478)

Als ik woensdag 27/9 voor 14.00 uur het geldbedrag op mijn mijn bankrekening heb staan. Kunnen jullie op zo'n korte termijn helpen?

Dank alvast,

Joost Latiers
kaya Kuarts 14
Bonaire

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reaal over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Joost Latiers