Klacht: Achtergelaten in Kopenhagen zonder tickets

SamySalem op 01 september 2021 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Mijn Klacht
Geachte heer/mevrouw,
Op 26 juni heb ik 6 tickets gekocht via Supersaver met het volgende Boekingsnummer: LA69CB en boekingsreferentie:
Amsterdam – Alexandria: RL2F73
Alexandria – Amsterdam: RL2F73
Het vliegtuig van de terugreis van Alex naar Istanbul vertrok iets meer dan een half uur dan gepland.
Daar werd ons gezegd dat we onze koffers moesten ophalen in Kopenhagen en opnieuw inchecken en dan de reis naar NL vervolgen (hadden ze daar niet al moeten zien dat er iets niet klopte?) achteraf vind ik het kwalijk van Turkish Airlines dat ze toen niet zagen dat er iets niet klopte, terwijl ik ze de boekingsgegevens en de vluchten heb laten zien.

In Istanbul was de vlucht naar Kopenhagen ook al iets meer dan een half uur vertraagd.
Bij aankomst in Kopenhagen waren we opzoek naar de transitvlucht en konden we deze nergens vinden. We werden geholpen door personeel van SAS en die konden dus achterhalen dat de vlucht van Kopenhagen naar Amsterdam op dezelfde tijd was als onze vlucht van Istanbul naar Kopenhagen! Op dat moment zaten we dus vast op Kopenhagen met 4 kinderen.

Turkish Airlines was daar niet bereikbaar waardoor we 6 nieuwe tickets bij KLM moesten kopen om naar NL te komen. Eenmaal (na de andere vlucht KLM) op Schiphol kon grondpersoneel van Turkish airlines ons ook niet helpen omdat ze geen service balie meer hadden.

De tickets van KLM hebben mij 1885,98 Euro extra gekost daarnaast de vertraging van 5 uur met de kinderen en de onzekerheid en de stress. Ik wil dat die extra kosten verhaald worden bij de maatschappij. Indien nodig stuur ik u de vliegtickets van Supersaver en die van KLM.

Uitbetalen van de extra kosten nl: de tickets van KLM a 1885,98 Euro.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SamySalem