Klacht: Achtergebleven bagage, vertragingen, slechte servive en bereikbaarheid Neckermann

op 01 augustus 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

18 juli zijn wij naar mallorca gevlogen met small planet airlines.
Dit begon al met bijna 2 uur vertraging. Dit vonden we nog niet zo heel erg.
Toen we op Mallorca kwamen bleek onze koffer achtergebleven op Schiphol.
We zijn naar de bali gegaan en hebben een formulier in moeten vullen zodat we onze bagage terug zouden krijgen. Wanneer de koffer zou komen kon niemand ons vertellen.
We hebben Neckermann geprobeerd te bellen. Geen gehoor. Het was inmiddels ook al laat in de avond.
24uur service is dus een grote grap. We hebben schiphol gebeld, gechat, gewhatsappt. Dit zelfde met small planet airlines.
Een dag later eindelijk mensen aan de lijn gekregen. Idereen vertelde ons iets anders en Neckermann kon ons niet helpen.
Dit was een pakketreis geboekt bij neckermann, en wij gingen er dus van uit dat alles ook door Neckermann geregeld zou worden. Waaronder dus ook onze baggage. Maar wanneer wij klachten hadden konden we niet bij ze terecht.
Ondertussen zaten we in Spanje, (met onze lange broeken aan) 30 graden en geen verschoning, toilet artikelen of iets anders van onze spullen.
We hebben noodgedwongen nieuwe spullen moeten kopen de volgende dag.
Weer heel veel gebeld en in de wacht gezet. Uiteindelijk kregen we smiddags te horen dat onze koffer savonds tussen 21.00 en 23.00 u zou komen. Dit was ook het geval.
De terugreis…
Nadat we bij 4 verschillende incheck bali’s hadden gestaan door slechte informatie op het vliegveld waren we eindelijk bij de gate. En jahoor, vertraging. We zouden om half 9 vliegen. Dit werd 11uur.
Er is echter al een dossier aangemaakt omdat we meteen een klacht hebben ingediend over onze koffer. Hier nog steeds niks over terug gehoord. Kregen per mail tehoren dat Neckermann erop terug zou komen.
RES-NR. NVN 44563711 1 PMI 20170718

Een schade vergoeding.
We hebben een dag van onze vakantie weggegooid. Zijn slecht geholpen door het personeel van Neckermann.
Nieuwe spullen moeten kopen en veel gestresst en gewacht.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Fransman, Hartelijk dank voor het uiten van uw klacht. Het spijt ons te moeten horen dat uw vakantie niet zonder problemen is verlopen. Het klachtendossier is bij ons aangemaakt. De klachtenafdeling, de afdeling Customer Service, gaat de kwestie onderzoeken en u van een terugkoppeling voorzien. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

Reactie van de melder van de klacht Joos 02

3 maanden geleden - Dag Neckermann Wanneer hoor ik meer over mijn klacht? Mvg

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 28 september 2017 om 02:51 geantwoord