Klacht: acer Z220

op 18 december 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

9 maanden geleden - Geachte Pepijn N, Wij hebben uw klacht ontvangen. Het is uiteraard zeer vervelend dat uw toestel niet goed functioneert. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Reactie van de melder van de klacht Pepijn N

9 maanden geleden - Hallo Acer, Bedankt! Met vriendelijke groet, Pepijn N

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 22 december 2017 om 10:26 geantwoord

Beste Pepijn N,

Bedankt voor uw reactie. We hopen dat hiermee uw klacht is opgelost. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag. U kunt dan reageren op de email van onze medewerker, of eventueel telefonisch: 088 4560000 (lokaal tarief).

Wij wensen u nog veel gebruiksplezier en fijne feestdagen toe.

Acer Service Team

Heeft op 23 december 2017 om 16:46 geantwoord

moet wachten voordat ze het oplossen

Bericht van Acer

8 maanden geleden - Beste Pepijn N, Excuses voor het ongemak, en het ontstaan van het misverstand. Op dit moment wachten we op een kopie van uw aankoopbewijs, om zo te bepalen of er nog garantie van toepassing is op uw toestel. U kunt reageren op de email van onze medewerker. Met vriendelijke groet, Acer Service Team,

Bericht van Acer

8 maanden geleden - Beste Pepijn N, Bedankt voor uw reactie. Het is niet de bedoeling dat u enkel moet wachten, excuses hiervoor. De mail was uitgestuurd naar mevrouw Baars i.p.v. u. We hebben u zojuist een email gestuurd met het verzoek om een kopie van uw aankoop bewijs in te sturen. We wensen u alvast een prettige jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar! Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door Pepijn N