Klacht: acer portaal gestopt

op 10 oktober 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

2 maanden geleden - Beste reinenanneke@dehaidepleats.nl We hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Een medewerker zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen, om zo te kijken wat we voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, Acer Serviceteam

Acer

Heeft op 13 oktober 2017 om 17:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte

Een van onze medewerkers heeft u inmiddels te woord gestaan.
wij hebben van u vernomen dat het probleem is verholpen en zijn erg blij dit te horen.

Wij zullen de klacht op deze website sluiten
Bij verdere vragen c.q. opmerkingen staat u vrij te reageren op de eerder door u ontvangen e-mail of contact op te nemen middels een van de alternatieve contact mogelijkheden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,
Acer Service Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door reinenanneke@dehaidepleats.nl