Klacht: Acer liquid home is gestopt

op 18 november 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

1 maand geleden - Geachte Mia Green Wij hebben uw klacht ontvangen. Het is uiteraard zeer vervelend dat uw toestel niet goed functioneert. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

1 maand geleden - Geachte Mia Green, Helaas hebben wij u telefonisch niet kunnen bereiken, Een van onze medewerkers heeft u een email verzonden waarop u mag reageren. Mocht het zijn dat u niets in de inbox ziet adviseren wij in uw spamfolder te kijken. Bij voorbaat dank voor uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

1 maand geleden - Geachte Een van onze werknemers heeft enige tijd geleden contact met u gezocht via Email. Helaas hebben wij tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. Gelieve uw Email te controleren inclusief spamfilter. Bij voorbaat dank voor uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

1 maand geleden - Geachte Mia Green, Een van onze werknemers heeft enige tijd geleden contact met u gezocht via Email. Helaas hebben wij tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. Gelieve uw Email te controleren inclusief spamfilter. Bij voorbaat dank voor uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

1 maand geleden - Geachte Mia Green, Een van onze werknemers heeft enige tijd geleden contact met u gezocht via Email. Helaas hebben wij tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. Gelieve uw Email te controleren inclusief spamfilter. Indien uw reactie uitblijf zullen wij de klacht op deze website sluiten en wachten wij op reactie in ons interne systeem. Bij voorbaat dank voor uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Service Team

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 15 december 2017 om 11:30 geantwoord

Geachte Mia Green,

Een van onze medewerkers heeft u enkele malen proberen te bereiken en een aantal emails gestuurd, helaas hebben wij hierop geen reactie mogen ontvangen.

Wij zullen de klacht op deze website sluiten
Bij verdere vragen c.q. opmerkingen staat u vrij te reageren op de eerder door u ontvangen e-mail of contact op te nemen middels een van de alternatieve contact mogelijkheden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Acer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door Mia green