Klacht: Acer home is gestopt

op 11 december 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

10 maanden geleden - Geachte Datissjit, Wij hebben uw klacht ontvangen. Het is uiteraard zeer vervelend dat uw toestel niet goed functioneert. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

9 maanden geleden - Geachte Datissjit, Helaas hebben wij u telefonisch niet kunnen bereiken, Een van onze medewerkers heeft u een email verzonden waarop u mag reageren. Mocht het zijn dat u niets in de inbox ziet adviseren wij in uw spamfolder te kijken. Bij voorbaat dank voor uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 20 december 2017 om 10:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Datissjit,

Een van onze werknemers heeft enige tijd geleden contact met u gezocht via Email.
Helaas hebben wij tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen.
In geval wij geen reactie ontvangen zullen wij de klacht sluiten en kunt u reageren wanneer gewenst op de aan u verzonden email.

Bij voorbaat dank voor uw reactie,

Met vriendelijke groet,
Acer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door Datissjit