Klacht: Acer home is gestopt

op 09 augustus 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Telkens als ik mijn tablet ontgrendel verschijnt de melding Acer home is gestopt.
Ook als ik een app open of op internet wil.
Mijn left page kan ik al niet meer lezen. Wordt afgesloten omdat de melding dan weer verschijnt.
Mijn tablet wordt bijna onbruikbaar.

Als de melding Acer home is gestopt niet meer verschijnt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

4 maanden geleden - Geachte Lizekroet, Wij hebben uw klacht ontvangen. Het is uiteraard zeer vervelend dat uw toestel niet goed functioneert. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Heeft op 12 augustus 2017 om 22:29 geantwoord

Welke oplossing? En hoe hebben jullie mij dan geprobeerd te bereiken? Geen mail en geen telefoontje gehad hoor! Mooie oplossing!!!!!
Jullie hebben mijn email adres, stuur dan een email. Met een oplossing. Ik vind dit echt waardeloos.

Bericht van Acer

4 maanden geleden - Geachte Lizekroet, We hebben u gepoogd te bellen op doorgegeven telefoon nummer helaas zonder gehoord, wij bellen wel met onbekend nummer dus wellicht is dat het geweest, Ik zal mijn collega vragen u alsnog te emailen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak, Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

3 maanden geleden - Geachte Lizekroet, Wij hebben enkele malen met u getracht telefonisch contact op te nemen helaas zonder succes, Op uw verzoek hebben wij u op 15 Augustus een E-mail verzonden maar helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Bij voorbaat dank voor uw reactie, Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, Acer Service Team

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 29 augustus 2017 om 13:48 geantwoord

Geachte Lizekroet,

Wij hebben meerdere malen getracht met u contact op te nemen, helaas zonder succes.

Wij zullen de klacht op deze website sluiten
Bij verdere vragen c.q. opmerkingen staat u vrij te reageren op de eerder door u ontvangen e-mail of contact op te nemen middels een van de alternatieve contact mogelijkheden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Acer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door Lizetkroet