Klacht: acer aspire switch 11 reparatie

op 26 april 2016 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Nadat ik mijn klacht over de Acer computer op klacht.nl had gezet ben ik wel goed geholpen en is hij gerepareerd. Toen ik hem weer had is de computer al naar de tweede keer opstarten weer kapot. het begon dit keer dat het toetsenbord niet meer werkte. ik deed het maar opnieuw opstarten in de hoop dat het toetsenbord het weer deed mar toen liep de computer vast bij het opstarten.

Voor dit geval is de computer al een paar keer eerder gerepareerd maar zonder goed resultaat.Ik zit al meer dat twee jaar met een toestel die het niet doet en zonder goede resultaat van de reparaties

Ik hoop dat het nu goed gerepareerd wordt of eventueel vervangen.verder wil ik graag excusus van de problemen die ik al twee jaar heb met de computer

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

11 maanden geleden - Geachte mevrouw, meneer, Vervelend om te horen dat uw toestel wederom defect is geraakt. Uiteraard is dat niet de bedoeling. We willen dit graag voor u oplossen. De klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact zoeken, om te kijken wat we voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, Acer Klantenservice

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 03 mei 2016 om 06:57 geantwoord