Klacht: Acer Aspire ES1-331-C12L accu

op 08 september 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb zo’n drie weken mijn nieuwe laptop. Ben er erg tevreden mee, echter is de accu niet goed. De accu laadt maximaal op tot 87%, de 100% heeft hij dan ook nooit gehaald. Daarnaast is de accu snel leeg, ook als de laptop niet gebruikt wordt of zelfs uit staat.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden kunnen worden gesteld met, of een nieuwe accu, of een andere oplossing

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

3 maanden geleden - Geachte Marieke7, We hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Dat is natuurlijke vervelend dat de batterij van een nieuw toestel niet goed werkt. We willen dit graag voor u oplossen. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. We zullen er dan voor zorgen dat uw probleem wordt opgelost. Met vriendelijke groet, Acer Serviceteam

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 06 oktober 2017 om 15:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Marieke7,

Een van onze medewerkers heeft u inmiddels via email te woord gestaan.
De klacht is verholpen middels een batterij reset

Wij zullen de klacht op deze website sluiten
Bij verdere vragen c.q. opmerkingen staat u vrij te reageren op de eerder door u ontvangen e-mail of contact op te nemen middels een van de alternatieve contact mogelijkheden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,
Acer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door Marieke7