Klacht: Acer Aspire ES1-331-C12L accu

op 08 september 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Ik heb zo’n drie weken mijn nieuwe laptop. Ben er erg tevreden mee, echter is de accu niet goed. De accu laadt maximaal op tot 87%, de 100% heeft hij dan ook nooit gehaald. Daarnaast is de accu snel leeg, ook als de laptop niet gebruikt wordt of zelfs uit staat.

Ik zou tevreden kunnen worden gesteld met, of een nieuwe accu, of een andere oplossing

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

3 maanden geleden - Geachte Marieke7, We hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Dat is natuurlijke vervelend dat de batterij van een nieuw toestel niet goed werkt. We willen dit graag voor u oplossen. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. We zullen er dan voor zorgen dat uw probleem wordt opgelost. Met vriendelijke groet, Acer Serviceteam

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 06 oktober 2017 om 15:20 geantwoord

Geachte Marieke7,

Een van onze medewerkers heeft u inmiddels via email te woord gestaan.
De klacht is verholpen middels een batterij reset

Wij zullen de klacht op deze website sluiten
Bij verdere vragen c.q. opmerkingen staat u vrij te reageren op de eerder door u ontvangen e-mail of contact op te nemen middels een van de alternatieve contact mogelijkheden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Acer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door Marieke7