Ik ben al 2 jaar vaste klant van Ace, in het begin nooit zoveel problemen ermee gehad. Tot ik een omgeruilde samsung s6 van hun kreeg, met deze telefoon heb ik niks anders als problemen gehad. De telefoon is in... Lees meer
In april 2015 kocht ik een IPhone 6 gekoppeld aan een abonnement van T-Mobile. Hierbij werd een verzekering geadviseerd die alle eventuele kosten zou dekken. Dit jaar in april is de telefoon gevallen waardoor het scherm beschadigd was.
Ik heb... Lees meer
Ik ben hier verzekerd en ze komen met het verhaal dat het niet vergoed kan worden, omdat het buiten de voorwaarden valt. Omdat mijn sim 3 maanden niet in mijn telefoon zat. Wat heeft dit ermee te maken? Ik betaal... Lees meer
Op 15 januari 2015 heb ik een abonnement afgesloten bij t-mobile. Hier heb ik een verzekering bij genomen. Deze loopt bij ace/dynasure. Eind februari 2016 is mijn iphone 6 stuk gegaan. Ik kreeg netjes een nieuwe toestel van de verzekering.... Lees meer
Ik ben verzekerd met een ACE Toestelverzekering PLUS!
Een tijdje gelden heb ik ze gebeld omdat de telefoon het niet meer deed. Ze vroegen is hij gevallen. Ik zeg nee. Antwoord van hun: dan valt hij niet onder de verzekering. Okay... Lees meer
IK heb op 14-10-2016 een nieuw toestel gekregen van de verzekering, een Sony Xperia X Performance.
Dit toestel heeft helaas nooit gefunctioneerd, ik had zo goed als nergens mobiel netwerk, en de NFC functie functioneerde ook niet.
IK ging er vanuit dat... Lees meer
firma is de verzekeraar voor mijn mobiele telefoon.
na 10 maal gebeld te hebben, 10 dagen lang konden ze nergens polissen vinden, noch deden ze hun best deze te zoeken.
elk gesprek word je afgewimpeld met de smoes dat ze technische storingen... Lees meer
Ik heb t-mobile een abonnement afgesloten en gelijk een toestelverzekering afgesloten.
t-mobile heeft daarbij een verkeer e-mailadres aan ace doorgegeven.
Bij de afschrijving van de maand april 2015 is er iets mis gegaan met de incasso. ice heeft daarna een mailtje gestuurd... Lees meer