Klacht: accu kapot

op 06 september 2016 over Koga in de categorie Fietsmerken

wij hebben in 2012 twee koga e bikes gekocht, omdat ik hartpatient ben,mijn man heeft er toen meteen ook een aangeschaft.
Wij gingen fietsen was een ritje van 20 km(enkel),maar na 10 km deed mijn fiets niets meer,tja daar sta je dan.
Accu kapot,dus een nieuwe(garantie),weer een tijdje later weer eens gaan fietsen ,liet mijn fiets me weer staan,moest er helemaal nieuwe bedrading komen(garantie)
De fiets van mijn man heeft al een nieuw wiel,maakte herrie als ik weet niet wat.
7 augustus 2016 wilde we gaan fietsen,mijn man zijn fiets deed helemaal niets,(was de eerste keer dit seisoen) en jawel hoor accu kapot,de fiets heeft 277km gelopen,we hebben de accu in de winter binnen liggen en we laden hem ook regelmatig op.
De accu is voor onze rekening, 495.00 euro,schandalig,we hebben twee van die ellendige fietsen, dit is geen reclame voor koga

wij zijn tevreden als de accu niet voor onze kosten zijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koga

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koga nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cocoindy