Klacht: accu is niet leverbaar

op 05 juli 2016 over Wolfgang Mobile in de categorie Telecomwinkels

2 jaar geleden een nieuwe smart phone gekocht bij Aldi van het merk Wolfgang. Afgelopen week, eind juni 2016 bleek de accu bijzonder snel leeg te gaan. even Gegoogled en wat bleek, meerdere mensen met hetzelfde toestel hadden ook deze problemen, zelf een waarvan de accu was ontploft. Gezocht naar een vervangende accu, ook bij Wolfgang, echter niets kunnen vinden. E-mailtje verstuurt naar Wolfgang;

4 jul. 16:06 CEST
Ik ben in het bezit van de Wolfgang AT-AS40W. De accu heeft zijn langste tijd gehad(klagen meer mensen over op het internet). Ik zou graag voor deze telefoon een nieuwe accu willen aanschaffen. Zij die er nog????en waar kan ik deze bestellen???type accu AT-B40W.
Mvg,

reactie Wolfgang:
RJ@Wolfgang (wolfgang)
5 jul. 16:06 CEST
Geachte meneer/mevrouw Wim,
Deze accessoire is op het moment helaas uitverkocht.
We weten helaas nog niet precies wanneer ze weer leverbaar zijn.
Houd daarom aub de webshop in de gaten. www.wolfgangshop.nl
Mijn excuses voor het ongemak.
RJ

Op het net staan verschillende reacties van mensen die ookgetracht hebben een accu te krijgen voor dit mobiel, echter zonder succes.
Leermoment: koop nooit een mobiel waarvan de accu niet meer leverbaar is. Ik heb het besluit genomen over te gaan op een Samsung met de mogelijkheid de accu te kunnen vervangen, indien dit nodig is.

Snelle reactie van Wolfgang, al bleek deze niet erg positief voor mij uit te vallen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wolfgang Mobile over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Willempie24