Klacht: Accu doet niets meer na 180 km fietsen

op 24 augustus 2016 over Koga in de categorie Fietsmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In juni 2013 een KOGA e-bike ingeruild voor een nieuwe versie. gedurende de 3 jaar heb ik door omstandigheden weinig op deze fiets gereden. Wel heeft de accu voortdurend aan de oplader gestaan, zoals was aangegeven door de dealer.
Ik heb nu 2 keer uitval gehad. Ik wilde afgelopen week gaan fietsen toen bleek dat de gehele accu was uitgevallen.
De dealer geeft nu aan dat er een nieuwe accu in moet en dat KOGA uit coulance de helft korting geeft.
Dit is voor onacceptabel. Deze accu oplossing klopt vanaf het begin al niet. De andere KOGA e-Bike die ik heb werkt al 7 jaar zonder problemen.

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe accu met garantie zonder kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koga

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koga nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mgspek