Klacht: Accu

op 17 juni 2016 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Ik heb sinds 26nov 2015 een acer Z530W-leb. Ik heb hem via bbc al 2 keer terug gestuurd voor reparatie. Met als klacht dat die aangeeft 1 afwijkend gedrag gedetecteerd. En geeft aan accu raakt snel leeg. Toestel wordt erg warm na minuut bellen. Als je wilt bellen gaat dat niet moet elke keer de accu erin en eruit. En telefoon geeft aan dat er geen sd kaart in zit maar zit er wel in. Na reparatie kwam die terug met nieuw software en mailboard vervangen. Nieuwe IMEI 1. Maar als snel bleek dat de wifi het niet deed terwijl de tablet het wel deed en wats app deed het niet elke keer accu eruit en de Tom Tom die erop zat kon er niet meer op was niet copatible en dat was bij meerder apps. Dus hij moest weer terug. Nu weer terug krijg ik weer dat de accu snel leeg is is1 afwijkend gedrag gedetecteerd. En hij is heel traag met open van wats app of telefoon. Weer terug naar bcc moet die weer terug ik was echt teleurgesteld denk je eindelijk een goede telefoon te kopen op hun advies kan je hem niet gebruiken want hij is telkens minimaal 3a4 weken weg.

Ik zou willen dat de problemen nu eindelijk eens opgelost worden goed en niet half want het eerste probleem met de accu is er nog steeds. Ik zou graag als dit niet mogelijk is mijn geld terug willen. Ik vind dat het probleem na 2 keer wel opgelost moet zijn. Als ik hem nu opstuur ben ik hem weer minimaal 3 weken kwijt en moet ik weer alles opnieuw installeren en overzetten daar baal ik van. Dus graag mijn geld terug ik heb niet erg veel vertrouwen in dat het toestel goed zal gaan functioneren.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Stok Vervelend om te horen dat uw telefoon niet aan de verwachtingen voldoet. We willen u graag te woord staan, en daarom zal een medewerker van onze klantenservice zo spoedig mogelijk contact met u zoeken. met vriendelijke groet, Acer Klantenservice

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 29 juni 2016 om 13:38 geantwoord

Geachte mevrouw Stok,

Er is inmiddels contact geweest met een van onze medewerkers. U kunt nu het toestel insturen naar het reparatiecentrum. Zodra we uw toestel hebben ontvangen, zullen we het systeem onderzoeken. Daarna zult u een voorstel krijgen betreft de verdere opvolging. We streven er naar om een passend voorstel te doen.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u reageren op de email van onze medewerker. U kunt ook telefonisch contact met ons opnemen via 0900 2020767 (80 cent/gesprek).

Acer klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra stok