Klacht: ACCU

op 10 juni 2016 over Koga in de categorie Fietsmerken

Wij hebben twee dure koga E-special en Koga E Limited fietsen van 3799 en 3999 euro.
Fietsen staan constant in een verwarmde garage en altijd aan de oplader de fiets heeft 3000 km gereden de oudste van 02-05-2012 heeft 2000km gereden en heeft nog 45 km aktie radius.

Van de E special zou volgens de dealer de accu kapot zijn (fiets is van 29-05-2013) en geeft code E48 Deze code gaf hij een jaar geleden bij zijn service beurt ook al aan maar toen is er niets gezegd.

Nu zegt men dat Koga 50% coulance geeft op een nieuwe accu.
Dit zou prima zijn als die 400 euro zou kosten, echter een nieuwe accu heeft de absurde prijs van 785 euro!!! met montage ben ik dan nog steeds 407 euro kwijt!
Niemand heeft bij aankoop iets gezegd over de kostprijs van de accu, als ik die had geweten dan had ik nooit deze fietsen gekocht.
Hier is duidelijk sprake van misleiding!

Een bijbetaling voor een nieuwe accu van 200 euro vind ik gezien de leeftijd redelijk.
Blijft het feit dat een bedrag van 785 euro voor een accu te vragen absurd en buiten all proporties is.
Een auto is in onderhoud goedkoper.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koga

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koga nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Albert Jacobs